Meditáció, jóga és nyugalom

Meditáció és nyugalom

 

 A sportolók bejutnak a "zónába". A kreatívok érintik az "flow állapotot". Ezekben a pillanatokban fokozott tudatosság érzést kapunk, de pontosan ezek: ideiglenesek. Miután a hegyi hegymászó leereszkedik a hegyről, a "mindennapos világérzéke" pillanatába lép, "mondja Daniel Goleman pszichológus és tudós újságíró, aki közelmúltbeli Richie Davidson neurotudós által írt" Altered Traits "című könyvével foglalkozik.

Ebben a BigThink videójához Goleman feltárja, hogyan hozhatjuk a mindennapi "kedvezőtlen állapotok" jótékony hatásait.

jóga és meditáció

Közreműködéssel, érvelve Goleman, létrehozhatjuk azt, amit "megváltozott vonásoknak" nevez.

"A megváltozott vonások [...] tartós változások vagy átalakulások a létezésben, és klasszikusan jönnek létre azzal, hogy meditáción keresztül megváltoztatták az államot, ami következménye annak, hogy Ön napról napra van - és ez más, mint ahogyan korábban voltál megpróbáltad a meditációt. "

A szokás fejlesztésének kulcsa? Újra és újra visszahozza az elmét:

"Valamikor, amikor megpróbálja elvégezni a meditációdat, az elméd el fog sétálni. Így van bekötve. A legfontosabb: Látod, hogy vándorol? Miután észrevette, hogy elméje eltávozott, és visszaadja, erősíti az áramkört a figyelem és a figyelem középpontjába.

Az elme egy edzőterem, és a meditáció alapvető edzés.

Goleman azt mondja, hogy a kutatás azt sugallja, hogy a tapasztalt meditálók jobban képesek összpontosítani, és a feladatukat a körülöttük lévő zavaró körülményektől függetlenül tartják, és rugalmasabbak lehetnek például a dühös kitörésből.

"Ahogy az edzőteremben való részvétel és az évek és az évek ismétlésének elvégzése, nagyobb izmok és nagyobb erő és fitnesz, ugyanez történik az elmében. Az elme egy edzőterem, és a meditáció alapvető edzés. "

Miért kérdezd ezeket a kérdéseket?

Gondolj a meditációs gyakorlat teljes óraszámára, amit az életünk során végzünk. Ez a matematika fontos: találunk egy "dózis-válasz" hatást, ahol a meditáció több előnyhöz vezet. És a hosszú távú napi gyakorlatok széles körű elterjedése más hatással van, mint a hetes visszavonulás meditációján.

A meditációról szóló tudományos kutatások nagymértékben kibővültek az 1970-es években végzős hallgatókon végzett meditációs kísérletek óta. Akkoriban csak két publikált tanulmány volt a meditációról, amit idézhetünk. Napjainkban több mint 6000 van, a legnagyobb szám az elmúlt öt évben - és a tudatosság az egyetlen legtanultabb módszer.

Nem kell hosszú távú szakértői meditálónak lenni, hogy elnyerje a meditáció előnyeit.

A megváltozott tudatállapotokban a legjobb tanulmányok eredményeit vizsgáljuk - a legmagasabb százalékot. Különösen azt akartuk bizonyítani, hogy a meditáció hosszú távú hatásokat, tartós vonáshatásokat eredményez, nem csak rövid távú állami hatásokat, amelyek eltűnnek, ha abbahagyja meditációs munkamenetét.

A jó hírek? A legjobb adatok a meditáció erőteljes hatásait mutatják az elejétől kezdve. Minél több órányi gyakorlat gyűlik össze, annál erősebb az előnyök.

További tartalmak meditáció és jóga témakörökben:

https://www.jogaunio.hu/

Jóga Budapest

http://jogameditacio.blog.hu/