Segítséget nyújt Önnek a jó üzlet fenntartásának megértéséhez ez a cikk

Segítséget nyújt Önnek a jó üzlet fenntartásának megértéséhez ez a cikk

 

Néha a vállalkozás hibázik, és boldogtalan ügyfelet hoz létre. Néhány ügyfelet csak lehetetlen kérni. Számos oka van annak, hogy az Ön cége kevésbé jó hírnevet szenvedhet. Olvasson el néhány jó tippet a jó hírnév javításáról és fenntartásáról, és tartsa üzleti tevékenységét.

Az online jelenlét növelése érdekében fontolja meg a közösségi média használatát. Olyan webhelyek, mint a Facebook, a Twitter és a LinkedIn segítenek az üzleti jelenlét online és offline létrehozásában. A szociális média hatékony használatához rendszeresen kell küldeni az állapotokat. Amikor közzétesz egy információt a közösségi média webhelyén, használja a kulcsszavakat, és adjon olvasóinak információt, amire szüksége van.

Az üzleti hírnevének gondosabb figyelembevétele érdekében próbáljon ki egy riasztórendszert létrehozni. Ez egy napi e-mail üzenet, amely lehetővé teszi, hogy tudd, mikor van céged online. Költségre számítanak, és rövid időbe telik, de rengeteg hasznos információt adnak.

Ha szociális média webhelyeket használ, nyomon kell követnie az egyes feladatok sikerességét. Számos program áll rendelkezésre az interneten, hogy segítsen nyomon követni a vállalkozását. Ezek a programok tájékoztatják Önt arról is, hogy a felhasználó megosztja-e a posztját barátaival és családtagjaival.

Az üzleti tevékenységének online keresésekor figyelemmel kísérheti üzleti hírnevét. Ez adhat ötletet arról, hogy mit látnak, mikor keresnek rád. Győződjön meg róla, hogy különös figyelmet fordít a webes eredményekre és a képeredményekre. A képek megmutatják, hogy milyen grafikák kapcsolódnak az Ön cégéhez online.

Állítson be reális elvárásokat az ügyfelekkel. Ha kisvállalkozása van, tájékoztassa ügyfeleit, ha válaszol a kérdéseire. Ha nem tud azonnal válaszolni minden kérdésre, helyezzen el egy banneret, amelyben azt mondja, hogy minden kérdésre egy bizonyos időn belül válaszolnak, például 72 órán belül.

Legyen professzionális a közösségi média oldalakon történő közzététel során. Ne használjon internetes zsargont és szlenget, mint például a LOL, YW vagy TY. Legyen mindig profi. Válaszoljon olyan észrevételekre, mintha az ügyfeleihez szembesülne egy szemtől-szembeni találkozón. Használja a megfelelő angol nyelvet, és az összes válaszát kinyomtassa, mielőtt közzétenné őket.

Felmérje jelenlegi ügyfeleit. Lehet, hogy olyan ügyfelei vannak, amelyek javaslataival segíthet a vállalat építésében vagy a termékek fejlesztésében. Ez többféleképpen is elvégezhető. Kérdőívet küldhet mindenki számára a levelezőlistán, vagy egyszerűen elhelyezhet egy javaslattárat a vállalkozásában.

Hogy növelje üzleti hírnevét az ügyfelek körében, adjon nekik lehetőséget, hogy jobban megismerje cégét. A szociális hálózatokon jobban kölcsönhatásba léphet velük. Amikor az emberek látják, hogy a vállalat nem csupán arctalan vállalati egység, jobban fognak kapni, és az üzleti hírneved javulni fog.

Ahogy fentebb említettük, számos lehetséges ok van segítségre a jó hírnév kezelésében. Mint tudják, a jó hírnév megőrzése szükséges a vállalkozás jövőbeli sikeréhez. Rögzítse a hírnevét a lehető leghamarabb, hogy visszaszerezze az ügyfeleket. Ne felejtse el használni a fent felsorolt ​​tippeket.