2020. dec 17.

Remek közösségi média marketing útmutatás, amelyet felhasználhat

írta: Online marketing 101
Remek közösségi média marketing útmutatás, amelyet felhasználhat

Remek közösségi média marketing útmutatás, amelyet felhasználhat

Soha nem volt ilyen egyszerű vagy olcsó eljutni a cég nevéhez a megcélzott közönséghez. A közösségi média marketing nem csak remek módot talált arra, hogy az új vállalatok elérjék potenciális ügyfeleiket, hanem szórakoztató módon is megtalálta ezt a módot. Nincs kétség, miért válik a leghatékonyabb és legkívánatosabb marketingtervké. Az itt felajánlott tippek segítenek abban, hogy a közösségi médiát a legjobb tudása szerint használja.

Ha a Twitteret a közösségi média marketingjére fogja használni, ellenőrizze, hogy a tweetjei informatívak és tartalmukban eltérőek-e. Tegyen fel tanácsokat és javaslatokat az ügyfelek számára a Twitteren keresztül. A tweeteidet követőknek valami lényeges dologra van szükségük ahhoz, hogy rákapcsolódjanak. A tiszta promóció spamként jelenik meg. Tehát ne felejtse el keverni a legjobb eredményt.

Fogalmazza meg a közösségi média kampányának célját. Ha nem tudja, mit remél a kampányával, akkor nem fogja tudni, mikor volt sikeres. Termékismeretet, konkrét értékesítést vagy jobb ügyfélszolgálatot keres? Amikor válaszolhat ezekre a kérdésekre, a stratégia felépítése könnyebb lépés.

Amikor a közösségi médiát használja vállalkozásának vagy termékének marketingjére, győződjön meg arról, hogy létrehoz egy címet, amely vonzza az embereket. Egy unalmas cím miatt a nézők átugorják a cikket, így a marketing erőfeszítései semmit sem jelentenek. Győződjön meg arról is, hogy a címe releváns-e vállalkozása vagy az Ön által eladott termék szempontjából.

Ha a közösségi médiát használja terméke népszerűsítésére, és blogbejegyzést írt, tegye közzé azt a Facebook-oldalán is. Így mindenki, aki szerepel a barátai listáján, hozzáférhet a blogbejegyzéséhez. Ugyanez vonatkozik más közösségi oldalakra is.

Anélkül, hogy túl tolakodó lenne, rendszeresen lépjen kapcsolatba ügyfeleivel. Kommentáljon blogbejegyzéseket, válaszoljon a Facebook állapotára és válaszoljon a falára feltett kérdésekre. Fontos, hogy ne vegyen részt személyes beszélgetésekben; bejegyzéseit a vállalkozásával kapcsolatos témákra kell korlátoznia.
A tartalomban említsd meg a közösségi hálózatokon elért eredményeidet. Amikor ezer Twitter-követője lesz, írjon egy cikket. Feltétlenül mutasson hálát azoknak, akik élvezik közreműködését, és győződjön meg róla, hogy tudnak a közösségi média részvételéről. Egy ilyen cikkben az emberek gyakran megosztják.

Gondoljon a Facebook játékokra. Nem túl nehéz olyan játékot létrehozni, amely kapcsolódik a termékeihez vagy az iparához. Néhány népszerű márka rendkívül sikeres volt a Facebook játékaiban, amelyek vírusos jelenségekké váltak. Ha megengedheti magának, készítsen egy profi játékot Önnek, és ossza meg a Facebookon.

Ne feledje, hogy amikor a közösségi médiát használja vállalkozásának marketingjéhez, akkor az emberekkel kommunikál, nem pedig velük. Az emberek által jelenleg használt technológia és a közösségi média kialakítása lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy minden eddiginél könnyebben kommunikáljanak. Önnek részt kell vennie ebben a beszélgetésben, és kommunikálnia kell ügyfeleivel, ellentétben azzal, hogy egyoldalú nézőpontból közzéteszi a hirdetési példányt.

Használjon Facebook-ot egy speciális promóció vagy verseny lebonyolításához. Mindenki szereti megnyerni valamit, ezért követői biztosan részt vesznek benne. Függetlenül attól, hogy ingyenes terméket, különleges nagy összegű kupont vagy nagy vagy kicsi nyereményt kínál, ez az embereket aktívabban bevonja a Facebook-oldalába. Emellett jóindulatot épít az ügyfélkörrel.

A közösségi média marketing összetett fogalomnak tűnhet felfogni, de miután megalapozta az alapokat. A többi természetesen növekedni fog. Lehet olyan egyszerű, mint egy kép, vagy sokféle, mint egy interaktív videó. A cél az, hogy kövessük a fenti tanácsokat, és olyan megoldást találjunk, amely tökéletesen megfelel Önnek és vállalkozásának.

Szólj hozzá

remek közösségi média marketing