Minden, amit a Facebookon való marketingről tudni kell

Minden, amit a Facebookon való marketingről tudni kell

Ha van Facebook-fiókod, valószínűleg már tisztában vagy azzal, hogy milyen sokan használják ezt a közösségi oldalt naponta. Amit azonban talán nem tudsz, az az, hogy a Facebook egy csodálatos eszköz, amelyet egy személy vagy vállalkozás marketingre használhat. Ebben a cikkben a legjobb Facebook marketing tippeket kapod meg, amelyek segítenek a kezdésben.

Ha te különösen félénk, akkor találj módot arra, hogy ezt leküzdje, mielőtt elkezdenéd a vállalkozás marketingjét. Az emberek nem fognak tolongani, hogy üzletet kössenek valakivel, aki úgy tűnik, hogy nehezen kommunikál. Ha ezen nem tudsz változtatni, akkor fontold meg, hogy felkérsz valakit, aki elvégzi a marketinget helyetted.

Soha ne vitatkozz a rajongóid bázisának egy tagjával. Lehetnek olyanok, akiknek nem tetszik a terméked, és esetleg negatív dolgokat mondanak. Az ilyen típusú helyzetekben őrizd meg a hidegvéred. Az, ahogyan kezeled a helyzetet, jó képet ad az embereknek arról, hogy milyen veled üzletelni.

Ha rajongói bázisod kiépítésén dolgozol, fontold meg a "Tetszik hirdetések" használatát. Ezek olyan hirdetések, amelyek közvetlenül a hirdetésen belül tartalmaznak egy felhívást az oldalad lájkolására. Ezek a hirdetések ugyanolyan hatásosnak tűnnek a Hírfolyamban, mint a jobb oldali oszlopban, ezért játssz az elhelyezéssel.

Találj ki egy jó okot, amiért az embereknek érdemes rajongóvá válniuk érted vagy a cégedért. Ha erre a "miért"-re tudsz válaszolni, akkor felkészültél arra, hogy olyasmit nyújts nekik, ami arra készteti a rajongóidat, hogy maradjanak és elköteleződjenek a márka iránt. Tedd ezt a promóciód középpontjába.

Válaszd meg nagyon gondosan a frissítéseket. Az értékes tartalommal rendelkező frissítések megakadályozzák, hogy a feliratkozóid elsodródjanak... A frissítéseknek szórakoztatónak, informatívnak és hasznosnak kell lenniük. Használd a Facebook Insights-ot annak megállapításához, hogy mely frissítések a legsikeresebbek, hogy hasonló tartalmat adj közönségednek.

Valóban mítosz, hogy minden vállalkozásnak ott kell lennie a Facebookon. A kampányok megtervezésére, az oldal karbantartására, a rajongókkal való kommunikációra és a hirdetésekre fordított idő költségei hatalmas terhet jelenthetnek egy kisvállalkozó számára. Alaposan fontold meg, hogy a költségeket ellensúlyozza-e a nyereségnövekedés.

Soha, de soha, de soha ne fizess a Facebook-rajongókért! A Facebook meg tudja állapítani, hogy a rajongóid foglalkoznak-e az oldaladdal vagy sem, és minél több olyan rajongód van, aki nem nézi meg az oldalt, annál rosszabb lesz az EdgeRankje. Olyan rajongókat akarsz, akiket valóban érdekelnek a termékeid, ezért hagyd, hogy természetes módon jöjjenek.

A Facebook lehetővé teszi, hogy profilképed és borítóképed is legyen. Győződj meg róla, hogy mindkettőnek van valami köze a vállalkozásodhoz. Ezenkívül ne tedd a képeket túl bonyolultnak vagy feltűnőnek. Azt szeretnéd, ha a célpiac számára könnyen azonosíthatóak lennének. Ha nem azok, akkor valaki összezavarodhat azzal kapcsolatban, hogy valójában miről is szól az oldalad.

A Facebook egy a sok közösségi médiaoldal közül. Ez a hálózat rendkívül népszerű, de egyes korosztályok vagy szubkultúrák más oldalakat részesítenek előnyben. Kutasd fel a demográfiai célközönséged, hogy megtaláld őket az általuk használt közösségi médiaoldalakon.

Igényelj hiúsági URL-címet a Facebookon, és ne engedd meg magadnak, hogy túl sokáig ugyanaz az alapértelmezett URL-cím legyen. Azt szeretnéd, ha az emberek megtalálnának, ezért próbáld meg a cégnevet használni különleges karakterek nélkül. Így egyszerűbb lesz valakinek megtalálni az oldalad, és megnézni, mit kínálsz.

Összefoglalva, Facebook-felhasználóként már tudod, hogy emberek milliói használják ezt az oldalt. De a mai napig talán nem tudtad, hogy ez egy elterjedt marketingmódszerré vált. A fenti tanácsok megfelelő alkalmazásával elkezdheted a Facebook marketinget előnyét használni.