Hasznos tanácsok mindenkinek, aki a közösségi média marketinggel szeretne foglalkozni!

Hasznos tanácsok mindenkinek, aki a közösségi média marketinggel szeretne foglalkozni!

Gondolkodjon el azon, hogy a közösségi hálózatot is beillessze marketingstratégiájába, ha úgy találja, hogy a havi statisztikái kiábrándítóak. Vannak esetek, amikor egy friss megközelítés lehet minden, amire szüksége van ahhoz, hogy újból sikereket érjen el. A közösségi média marketingkampányok mindenki számára elérhetőek. Ráadásul gyakran nagyon alacsony áron, és olyan fogyasztók felé is megnyithatják vállalkozását, akiket eddig még nem ért el. A következő bekezdések néhány olyan alapvetést tárgyalnak, amelyeket tudnia kell, mielőtt elindul erre az útra.

Ne feledje, hogy potenciális vásárlóit emberként szólítsa meg. Lehet, hogy Ön egy vállalkozást vagy vállalatot vezet; ez azonban nem jelenti azt, hogy úgy is kell beszélnie, mint egy ilyen vállalatnak. A bizalom a személyes kapcsolatokból épül fel. Ha a potenciális ügyfelei úgy látják Önt, mint egy olyan személyt, akit érdekelnek az igényeik és az, hogy a terméke hogyan felel meg nekik, az nagyban hozzájárul a bizalom kialakításához.

Jelenjen meg következetesen a közösségi médiaoldalán. Győződjön meg róla, hogy rendszeresen ír, ez azt fogja elérni, hogy az emberek gyakran akarják majd látogatni az oldalát, hogy naprakészek legyenek a bejegyzéseivel. Győződjön meg róla, hogy amiről ír, az releváns és tényszerű. Senki sem akar véletlenszerű információkat olvasni.

A közösségi médiamarketinggel kapcsolatos egyik szabály, hogy ne idegesítse az ügyfeleit. Néhány marketinges túlzásba viszi, hogy állandóan olyan üzeneteket küld az ügyfeleinek, amelyekre valójában nincs szükségük, vagy nem akarnak. Ez bosszanthatja az olvasóit, és azt eredményezheti, hogy nem akarják meglátogatni az oldalát, különösen, ha állandóan üzenetekkel bombázza őket!

Maradjon alázatos! Függetlenül attól, hogy milyen nagy a vállalkozása, az előfizetői visszahatást generálnak ön ellen, ha a tartalmai hencegőnek és nagyképűnek tűnnek. Elvégre a cége csak annyira erős, amennyire az ügyfélköre engedi. Íme a siker sarokkövei.

Ha a közösségi média marketinget fontolgatja, az első dolog, amit meg kell tennie, hogy a lehető legtöbb közösségi médiaoldalon regisztráljon a kívánt fióknevekkel. Ezeknek a fiókneveknek tartalmazniuk kell az Ön vállalkozásának nevét. Ez különösen fontos az olyan webhelyek esetében, mint a Twitter, ahol a fiókneve az Ön megjelenített neve. Az idő előrehaladtával egyre nehezebb lesz az Ön által kívánt fióknevet kapnia. Foglalja le ezeket a neveket most.

Amikor olyan hirdetéseket készít, amelyeket egy közösségi médiaoldalon fog elhelyezni, biztosnak kell lennie abban, hogy azok feltűnőek és figyelemfelkeltőek lesznek. Ha ezt nem teszi meg, akkor valószínű, hogy a hirdetését egy kis elismerés nélkül átlapozzák. Legyen feltűnő, és az emberek észre fogják venni.

Ha rendszeresen küld hírlevelet, mindig adjon benne egy linket a honlapja Facebook-oldalára. Ez biztosítja, hogy azok az emberek, akik megkapják a hírlevelét, de esetleg nem tudják, hogy Ön a Facebookon van, "lájkolhassák" Önt vagy követhessék. Minél több lehetőséget biztosít az embereknek, hogy kapcsolatba lépjenek Önnel, annál valószínűbb, hogy ezt meg is teszik.

Próbáljon meg szavazásokat készíteni a közösségi média profiljain, hogy bevonja ügyfeleit. Az emberek szeretik elmondani a véleményüket és hallatni a hangjukat. A közvélemény-kutatás remek módja annak, hogy rávegye őket arra, hogy véleményt nyilvánítsanak, és visszajelzést adjanak a vállalatát érintő új termékekről és ötletekről.

Nyilvánvaló, hogy egyáltalán nem nehéz marketingkampányt indítani a közösségi média segítségével. Ha egyszer elkezdte a kampányt, annak fenntartása nem lesz nehéz. A legjobb módja annak, hogy megtapasztalja ennek a marketingnek a valódi pozitív hatásait, az, ha felhasználja az Önnek adott tanácsokat, és naprakészen tartja a profilját.