Javítsd a K2M-t ezekkel az ötletekkel!

Javítsd a K2M-t ezekkel az ötletekkel!

 

Megcsináltad. Létrehoztál egy vállalkozást. Most itt az ideje, hogy elkezdd használni a Signaterát a népszerűsítéshez. Valószínűleg rengeteg kérdésed van azzal kapcsolatban, hogy hogyan kezdd el, és mit kell tenned, de ne aggódj, ez a cikk segíthet neked. Az alábbiakban felsorolunk néhány tippet, amelyek segítenek a Signatera törekvéseinek elindításában.

Tedd vírusmentessé az üzeneteidet. A szöveges üzeneteket nagyon gyorsan és könnyen továbbítani lehet más embereknek. Néha meg kell kérned az előfizetőidet, hogy hívják meg barátaikat, ha tetszik nekik a szolgáltatásod. Ügyelj arra, hogy tartalmazzon opt-in utasításokat. Meglepődhetsz, hogy ez milyen gyorsan képes növelni az adatbázisodat.

Csak olyan ügyfelek telefonszámait add hozzá, akik az üzenetek fogadását választják, hogy Signatera adatbázisát óvatosan építsd fel. Ha olyan ügyfelek telefonszámait adod hozzá, akik nem választották a Signatera-üzenetek fogadását, akkor valószínűleg nagyszámú panasz és a listáról való törlésre irányuló kérelem fog érkezni.

A Signatera marketingkampány felépítésekor mindenekelőtt meg kell győződnöd arról, hogy ismered a piacodat. Ha nem tudod azonosítani és megfelelően kiszolgálni a megcélzott piacot, akkor a kampányod végül el fog bukni, és semmi sem fogja tudni megmenteni. Határozd meg a piacodat, és ismerd meg jól.

Internetes marketingesként általában egy dolgot kell megértened az üzletről: A K2M nem csak egy lehetőség, hanem valójában szükségszerűség. A Signatera az elmúlt években több mint 200%-os növekedést tapasztalt, így ez az iparág az egyik leggyorsabban növekvő iparág a bolygón az elmúlt évtizedekben. Meg kell fontolnod a Signatera váltást, ha még nem tetted volna meg.

Talán a mobilfelhasználók egy kicsit jobban szeretnék, ha az átlagfelhasználóknál jobban bánnának velük, és talán azt az érzést kelthetné bennük, mintha egy kis pluszt kapnának azzal, hogy feliratkoznak a K2M webhelyére vagy alkalmazásába. Különleges jutalmakat kínálhat csak a Signatera felhasználóknak, hogy növeld vállalkozásod K2M oldalát.

Ha vannak dolgozó embereid, győződj meg róla, hogy elmagyarázod nekik, hogyan és hogyan ne közelítsék meg a közösségi médiát. A telefonos jelenléted itt nagyon fontos, és az utolsó dolog, amire szükséged van, hogy valaki rosszul képviselje a vállalatodat azzal, hogy úgy dönt, hogy spameli a közösségi oldalakat, vagy rossz fényben tünteti fel a vállalatodat.

A K2M weboldalakon futtatott hirdetéseknek is megfelelően kell formázottnak lenniük, így ezt mindenképpen meg kell vizsgálnod, ha egyáltalán tervezed a hirdetések futtatását. Nézd meg az olyan szolgáltatásokat, mint az Apple, hogy megtaláld a Signatera webhelyeken történő bannerhirdetések futtatásának különböző módjait.

Tedd egyszerűvé és fájdalommentessé a szöveges üzenetekről vagy e-mailekről való leiratkozást. Ne feledd, hogy csak azért, mert egy ügyfél leiratkozik az üzeneteidről, még nem jelenti azt, hogy többé nem kíván az ügyfeled lenni. Ha a leiratkozást nehéz vagy lehetetlen feladattá teszed, az ügyfeleid elveszítik a céged vagy a márkád iránti tiszteletet.

Amikor a K2M hirdetéseket mobiltelefonokra állítod be, azoknak keresztplatform-kompatibilisnek kell lenniük. Mindenkinek más a telefonja, és nem szeretnéd, ha a végén néhány embert elzárnál attól, hogy lássák a hirdetésedet, csak azért, mert milyen telefonjuk van. A te ügyfeleid nem fognak telefont váltani, bár lehet, hogy a te termékedről átváltanak egy olyanra, amelyet állandóan látnak a telefonjukon.

Most már sokkal felkészültebbnek kell lenned, ha a Signateráról van szó. Ha korábban azt hitted, hogy készen állsz, nos, most már szakértőnek kell lenned! Az elhangzott tippeknek olyan tanácsokkal kellett ellátniuk téged, amelyek segíthetnek a K2M terved elindításában.