Konvertáld a like-okat leadekké ezekkel a Facebook Marketing tippekkel!

Konvertáld a like-okat leadekké ezekkel a Facebook Marketing tippekkel!

 

Szeretne a Facebook segítségével marketinget végezni? Szeretné, ha marketingüzenetét potenciálisan eljuttathatná a közösségi oldalakat naponta használó emberek millióihoz? Ha igen, akkor ezt a cikket hasznosnak fogja találni. Olvasson tovább, és megkapja a szükséges információkat.

 

Csatlakoztassa Facebook-oldalát másokhoz, akik hajlandóak segíteni a hírverésben. Ha a Facebook használatából az ideális eredményeket szeretné elérni, a kulcs az, hogy őrületesen sokan kedveljék az oldalát. Ha van valaki az oldaladon, ezt könnyen elérheted.

 

A Facebook egy tartalommegosztó médium. A Facebook nem csak csevegésre való, hanem komoly tartalmi platform is lehet. Kezeld így. Írj valódi blogbejegyzéseket, és népszerűsítsd a blogbejegyzéseidet más csatornákról a Facebook-oldaladon. Ez hosszú távon növelni fogja a forgalmat és a profitot.

 

Próbálja ki az egyéni fülek használatát a Facebook-oldalán. Amikor először létrehozza üzleti Facebook-oldalát, általános lapok, például a Fal és az Info lapok lesznek. Próbálja meg kiterjeszteni lehetőségeit saját egyéni lapok létrehozásával. Egyes vállalkozásoknak vannak olyan lapjai, amelyek különböző típusú tartalmakra, például termékekre, hírlevelekre és folyamatban lévő versenyekre mutató linkeket tartalmaznak.

 

A Facebook Ajánlatok segítségével gyorsan népszerűsíthet egy versenyt vagy ingyenes ajándékot, amelyet a weboldalán kínál. Mindössze annyit kell tennie, hogy beállítja az ajánlatot, majd a falán keresztül Promoted Postra váltja. Ha az ajánlat elég jó, népszerűsítse azok számára is, akik nem rajongói.

 

Gondolja át, hogy miért létezik az oldala. Egyszerűen csak a cégéről és az új termékeiről szeretne hírt adni? Vagy az oldal az ügyfeleivel való jobb kommunikáció fórumaként működik? Amint világos képet kap arról, hogy mit szeretne az oldalával elérni, elkezdhet dolgozni a marketingcéljain.

 

Próbáljon ki egy nyereményjátékot, hogy növelje az érdeklődést a Facebook-oldala iránt. Azoknak az ingyenes ajándékoknak kell adniuk, akik vagy "lájkolták" vállalkozásának Facebook-oldalát, vagy feliratkoztak a levelezőlistájára. Ez nem kerül sok pénzébe, de az ügyfelekkel való kommunikációs lehetőség felbecsülhetetlen értékű.

 

Osszon meg más platformokról származó egyéb tartalmakat a Facebook-oldalán. Vállalkozásának van honlapja? Blog? Egy YouTube-csatorna? Bármikor, amikor új, a vállalkozásával kapcsolatos tartalmat tölt fel, győződjön meg róla, hogy az megjelenik a Facebook-oldalán is. Az emberek sokkal nagyobb valószínűséggel látogatnak el a Facebookra az új videó feltöltésének napján, mint a vállalkozás YouTube-csatornájára.

 

Soha ne vásároljon Facebook-oldalt mástól. Sokan teszik ezt azért, hogy már az elején sok kedvelőjük legyen, de ez soha nem jó ötlet. Amint az emberek elkezdenek rájönni, hogy valami ismeretlen dologban vesznek részt, valószínűleg nem fogják kedvelni az oldalt, és figyelmeztetni fogják az ismerőseiket.

 

Biztosítson exkluzív tartalmakat, amelyek csak azok a látogatók számára elérhetőek, akik "Like-olják" az oldalát. Az internethasználók gyakran úgy érzik, hogy az exkluzív tartalom jobb, mint más tartalom, egyszerűen azért, mert exkluzív. Mivel a "Tetszik" nem kerül a nézőnek semmibe, valószínűleg kíváncsiságból adja meg, az Ön vállalkozása pedig profitál a reklámból.

 

Most már látnia kell, hogy nem túl nehéz belevágni a Facebook marketingbe. Mindössze annyit kell tennie, hogy felhasználja az itt tanultakat, és innentől kezdve folyamatosan tanuljon, amit csak tud a Facebook marketingről. Ne hagyja, hogy a versenytársai megelőzzék, és kezdjen hozzá minél hamarabb!