Kreatív módszerek az e-mail marketing megközelítéséhez!

Kreatív módszerek az e-mail marketing megközelítéséhez!

 

Sok weboldal nem tudja, hogyan kell erős rajongói bázist építeni, és amikor az emberek kudarcot vallanak, kilépnek, és hagyják, hogy mások elvegyék a nyereséget, amit maguknak kellene megszerezniük. Ha meg akarja tanulni, hogy mi kell ahhoz, hogy sikeresen építsen egy nagy rajongói bázist az e-mail marketing segítségével, és sikeres legyen, akkor ez a cikk az Ön számára készült.

Szeretné, ha spammerként ismernék? Ha olyanoknak küld e-maileket, akik soha nem iratkoztak fel rájuk, akkor valószínűleg spamként fogják jelenteni az üzeneteit. Ez árt a hírnevének, és ha túl sok panasz érkezik az üzeneteivel kapcsolatban, előfordulhat, hogy letiltják az IP-címét.

Fontolja meg egy olyan sablon használatát, amely lehetővé teszi, hogy minden címzett személyre szabott üzenetet kapjon az üdvözlésben. Az emberek kedvezőbben reagálnak az őket személyesen megszólító e-mailekre, és kevésbé valószínű, hogy elutasítják az üzenetet. Ez a személyre szabás egyszerűen megvalósítható, és nagyobb kapcsolatot fog kialakítani ügyfeleivel.

Ha azt szeretné, hogy az e-mail marketingüzenetei sikeresek legyenek, győződjön meg róla, hogy engedélyt kapott a küldésükre. Ha nem rendelkezik a címzettek engedélyével, a lehetséges következmények a spamszűrőkbe való bekerüléstől egészen odáig terjedhetnek, hogy maguk az internetszolgáltatók is feketelistára kerülnek.

Ha e-mail marketinggel kíván foglalkozni, tudnia kell, hogy mindazok engedélyével rendelkeznie kell, akiket fel kíván venni az e-mail listájára. Ellenkező esetben a spam-panaszok száma növekedni fog, és akár teljesen elveszítheti az ügyfeleit emiatt.

Ne lépjen kapcsolatba emberekkel e-mailben engedély nélkül. A kéretlen e-maileket általában spamnek tekintik, és figyelmen kívül hagyják vagy olvasás nélkül törlik őket. Azzal is megsértheti az internetszolgáltatók irányelveit, ha sok e-mailt küld ki olyan ügyfeleinek, akik nem akarnak ilyeneket kapni.

Nagyon gyakori, hogy az emberek mobiltelefonnal nézik az internetet, ahelyett, hogy teljes értékű számítógépet használnának. Mivel ez a helyzet, érdemes úgy alakítania, hogy az Ön által kiküldött e-mailek szélessége mobiltelefonnal is könnyen megtekinthető legyen. Arra is ügyelnie kell, hogy ugyanezt tegye a landing page-ével is.

Adja meg az ügyfeleknek a választási lehetőséget, hogy az e-mail marketinganyagainak egyszerű szöveges vagy gazdag szöveges változatát kapják meg. Az ügyfelek a hírlevélre való feliratkozáskor kiválaszthatják az általuk preferált opciót. A sima szöveges verziók nem tartalmaznak grafikát, így a lassabb kapcsolatokkal vagy túl aktív spamszűrőkkel rendelkező ügyfelek értékelhetik ezt a lehetőséget.

Győződjön meg róla, hogy tiszta listáról dolgozik. Így a ráfordított idő a célzott ügyfelek felé irányul. Ha rossz ügyfeleket céloz meg, az nem segít, és egy tiszta listával sokkal gyorsabban juthat el a megfelelő ügyfelekhez. Tisztítsa meg a listáját, és jusson el a megfelelő ügyfelekhez!

Az e-mail marketing erőfeszítéseit a legígéretesebb ügyfeleire kell összpontosítania. A kitartás minden e-mail marketingstratégia kritikus része, de a helytelen kitartás igen káros lehet; ezért ügyeljen arra, hogy megértse a különbséget a jó és a rossz kitartás között. A rossz ügyfelek zaklatása rosszindulatot kelt, és olyan erőforrásokat pazarol, amelyeket más ügyfelekre fordíthatna.

Vegye igénybe a sok e-mail kliens levelek előnézeti funkcióját. Az előtagok lényegében magának az e-mailnek a kezdeti karaktersora, kiemelt szövegként megjelenítve. Sok e-mail kliens, például a Google, ezt a sort az üzenet előnézeteként használja, és a tárgy mellett jeleníti meg - így okos módja a figyelemfelkeltésnek.

Mostantól bővítette ismereteit az e-mail marketingről és arról, hogy hogyan segíthet a témával sikeressé válni. Legyen tehát tudatában annak, amit ma szerzett, és alkalmazza az összes tudást a legjobb tudása szerint, és nem lesz gondja a remélt siker elérésével.