Építse fel magát: Egyszerű fitnesz tippek.

Építse fel magát: Egyszerű fitnesz tippek.

 

Ha nincs formában, akkor a fittségre való gondolkodás néha olyan stresszes témának tűnhet. Nem kell, hogy túlterheltnek érezze magát, amikor az alakformáláson gondolkodik. Csak tartsa meg a pozitív gondolkodásmódot, és alkalmazza a legjobb tudása szerint, amit megtanul. és a siker eléréséhez követnie kell. Nézze át ezt a cikket, hogy megértse, milyen irányba kellene haladnia fitneszcéljai elérésében.

A gyaloglással jelentősen növelheti fittségi szintjét. A gyalogló edzés maximális hatékonysága érdekében először a sarokkal, majd utoljára a lábujjakkal lökje el magát. A karjait is megdolgoztathatja gyaloglás közben, ha a könyökét behajlítva tartja, és minden lépés után lendíti.

Ha az a célja, hogy fizikailag fittebb legyen, de nem tudja, hol kezdje, próbáljon meg találkozni egy személyi edzővel. A jó edzők tudják, hogyan kezdjen el olyan tevékenységeket végezni, amelyeket élvezni fog, hogyan tartsa Önt motiválva, és hogyan juttassa el Önt a következő fittségi szintre, sérülésmentesen.

Amikor edzésprogramját tervezi, először az ellenállást helyezze előtérbe, és az aerobik gyakorlatokat tegye utolsónak. Edzés közben először a glikogént használjuk fel, majd a zsírt használjuk fel energiaként. A glikogént az ellenállásos gyakorlatoknál használjuk fel energiaként. Az aerobik gyakorlatok elvégzése utána segít több zsírt elégetni, mert a tárolt glikogén már elhasználódott.

Az edzés előtt 15 perccel elfogyasztott sportszelet hatékony módja az energia feltöltésének. Bár nem jó ötlet közvetlenül edzés előtt nehéz ételt enni, egy sportszelet ugyanolyan energiát adhat, mint egy teljes értékű étkezés, és sokkal gyorsabban hat a szervezetre.

Egyszerű módja annak, hogy bármilyen más tevékenység közben eddze a hasizmokat. Ha ezt a mozdulatot önmagában végzi, az néha egyenértékű lehet egy felüléssel. Ha edzés vagy akár csak séta közben csinálja, erősíti a hasizmokat és javítja a testtartást, mivel erősíti a törzsizmokat.

Hogy segítsen kitartani a fitneszcélok mellett, keressen magának egy edzőtársat. Ez a személy segít abban, hogy felelős maradjon az edzéseken való megjelenésért. Egy haver segítségével azokon a napokon is motivált maradhat, amikor inkább nem végezné el az edzést. Az edzés közbeni nevetés és beszélgetés lehetővé teszi, hogy tovább eddzen, ami több kalóriát éget el, mintha egyedül edzene.

Ha a kocogás vagy az edzőterembe járás nem az Ön műfaja, de imád kertészkedni, mit szólna ahhoz, ha elővenné az ásót és a talicskát, és egy kicsit mozogna a kertjében? A Nemzeti Egészségügyi Központ a kertészkedést az elhízás elleni küzdelemhez ajánlott mérsékelt testmozgások közé sorolja. Már 30 perc gyomlálással is több mint 150 kalóriát égethet el, és megdolgoztatja a hát, a lábak és a karok izmait anélkül, hogy a kocogás és az aerobic gyakorlatok megrázkódtatnák a testét. Tehát legközelebb, amikor retteg attól, hogy felvegye a futócipőjét, fogjon egy kapát, és gondoskodjon arról a virágágyásról, amelyet már egy hónapja el akart látni. Szórakoztató és jót tesz a testének.

A sérülések elkerülése érdekében ügyeljen arra, hogy a fitnesztevékenységnek és a lábának megfelelő cipőt viseljen. A cipő kiválasztása többről szól, mint a megfelelő méret kiválasztása. A lábak és a bokák elmozdulhatnak egyik vagy másik irányba, és vannak olyan cipők, amelyek segítenek abban, hogy megfelelően igazodjanak, így segítve a fájdalom elkerülését az egész testében.

Most, hogy már van némi információ a fejében a formába kerülés módjairól, máris kezdhet optimista lenni azzal kapcsolatban, hogy miként mehet bele a formába kerülésbe. Nem szabad elfelejtenie, hogy mindaz, amit megtanult, csak akkor válik hasznára, ha valóban alkalmazza az információkat. Csak akkor remélheti, hogy sikeres lesz.