Kiváló tanácsok a a hírnév menedzsment tényezőiről.

Kiváló tanácsok a a hírnév menedzsment tényezőiről.

 

Az induló vállalkozások közül sokan végül kudarcot vallanak. Ez kevésbé függ össze a hírnév menedzsmenttel, mint inkább az üzleti tényezők egész spektrumával. A hírnévmenedzsment azonban hatalmas dolog, és meg kell tanulnia, hogyan kell csinálni.

Ahhoz, hogy biztosítsa ügyfelei bizalmát, az őszinteség és az átláthatóság kulcsfontosságú. Ne távolítsa el vagy próbálja elfedni a negatív bejegyzéseket a weboldaláról. Ha így tesz, az ügyfelei számára úgy tűnhet, mintha figyelmen kívül hagyná az aggodalmaikat, vagy mintha egyszerűen nem törődne velük. Mindig nyíltan beszéljen minden olyan problémáról, amellyel cége esetleg szembesül.

Mielőtt túl sok energiát fektetne az online hírnévkezelésbe, ellenőrizze, hogy mennyi szükséges, ha egyáltalán szükséges. Keressen rá vállalkozására a Google és a Bing segítségével. Negatív eredmények jelennek meg? A vállalkozása által üzemeltetett weboldalak és blogok csak néhány találatnál jelennek meg, vagy egyáltalán nem? Ha bármelyik kérdésre igennel válaszol, az azt jelenti, hogy van munkája.

Személyes hírnevének vagy üzleti márkájának nyomon követése nagyon fontos az online hírnévkezelés szempontjából. Állítson be automatikus riasztásokat, amikor az Ön neve megjelenik. A Google segítségével értesítést küldhet, ha új tartalom jelenik meg. Így már másnap, ha nem hamarabb, akkor másnap megtudhatja, ha valaki beszél Önről.

Üzleti hírnevét úgy is nyomon követheti, ha online kereséseket végez vállalkozására. Így képet kaphat arról, hogy mit látnak az emberek, amikor Önre keresnek. Ügyeljen arra, hogy különös figyelmet fordítson mind a webes, mind a képi találatokra. A képek megmutatják, hogy milyen grafikák kötődnek az Ön cégéhez az interneten.

Legyen átlátható. Egyes cégeket azzal vádoltak, hogy eltávolítják a panaszokat a weboldalukról. Ne legyen olyan, mint ők. Ehelyett gyorsan válaszoljon a panaszokra, és a weboldalán közölje, hogyan fogja orvosolni a panaszt. Ha a panasz megoldódott, kérje meg ügyfelét, hogy tegye közzé a weboldalán, hogy a panasz megoldódott, és mennyi időbe telt a panasz megoldása.

Tartsa szemmel a közösségi hálózatokat. A legtöbb ember elvárja, hogy ha feltesz egy kérdést az Ön oldalára vagy webhelyére, Ön válaszoljon neki. Válaszoljon ésszerű időn belül. Mivel sok vállalkozás nem figyel oda a válaszadásra, az Ön gyorsasága a válaszadásban kiemelheti vállalkozását.

Ha valakinek az ötleteit használja fel, akkor mindig ügyeljen arra, hogy az illetőnek megadja az elismerést. Odakint mindenki tanulhat egy kicsit másoktól, így a kellő elismerés megadása megmutatja az embereknek, hogy nem gondolja, hogy fölötte áll. Ez egy nagyszerű módja annak, hogy kiérdemeld a tiszteletüket.

Hozzon létre egy levelezőlistát. Tegye gyorsan és egyszerűen elérhetővé a levelezőlistára való feliratkozást. A levelezőlista megerősítése érdekében kínáljon fel kupont vagy más ösztönzőt a feliratkozás ösztönzésére. További bónuszként növelheti levelezőlistáját, ha ajánlói kuponokat kínál fel. Ez lehet egy ingyenes kis termék vagy egy költségcsökkentő kupon.

Legyen professzionális, amikor a közösségi oldalakon posztol. Kerülje az internetes zsargon és szleng használatát. Legyen mindig professzionális. Ugyanúgy reagáljon a hozzászólásokra, mint ahogyan azt tenné az ügyfeleivel egy személyes találkozón. Használjon megfelelő magyar nyelvet, és minden válaszát lektorálja, mielőtt közzéteszi.

Ha itt-ott negatív visszajelzéseket kap, ne távolítsa el azokat. A legtöbb vállalkozásnak időnként lesznek elégedetlen ügyfelei. Ha mindenhol csak pozitív véleményei vannak, az emberek azon kezdenek el gondolkodni, hogy vajon azért teszi-e a dolgokat, hogy jobbnak tűnjön, mint amilyen valójában.

Rendkívül fontos, hogy kézben tartsa cége hírnevét. Alapvető fontosságú, hogy a dolgok élén maradjon, és a felmerülő apró problémákat elsimítsa. Az itt olvasottak nagy segítséget jelentenek majd a pozitív hírnév fenntartásában.