Cikkmarketing tippek, amelyek segíthetnek a legtöbbet kihozni az idődből és a munkádból

Cikkmarketing tippek, amelyek segíthetnek a legtöbbet kihozni az idődből és a munkádból

 

Ha egyszerre próbálod megérteni a cikkmarketing minden egyes aspektusát, az őrületbe kergethet. Fontos, hogy lassan haladj a dolgokkal, és lépésről lépésre haladj vállalkozásod bővítésében. Kezdd az ebben a cikkben található progresszív tippekkel, majd folytasd az elágazást másokkal, miután megtanultad a cikkmarketing minden csínját-bínját.

Alkalmazz RSS feedet a cikkmarketing stratégiájában. Az RSS a tartalomterjesztés automatizálásának egyik módja. Az RSS-csatorna a tartalmat (azaz a cikkeket) azonnal eljuttatja a feliratkozókhoz, amint közzéteszi azt. Az RSS egy etikus opt-in rendszer, amely nem minősül spamnek, mivel a felhasználóknak kifejezetten fel kell iratkozniuk, és bármikor lemondhatnak róla.

Ne vigyük túlzásba a kulcsszavak használatát. A kulcsszó túlzott szerepeltetése elriasztja az olvasókat és a keresőmotorokat. Törekedj arra, hogy a kulcsszavak használata cikkenként legfeljebb 5 említés legyen. Kerüld el a kulcsszavak túlzott használatát azzal, hogy cikkenként kevesebb mint ötször használod őket, és azt fogod tapasztalni, hogy látogatóid jobban reagálnak majd az oldaladra.

Mesélj el egy személyes történetet. Az olvasók szeretnek többet megtudni egy cikk írójáról, ezért ha bele tudsz csempészni egy személyes, releváns történetet a cikkedbe, tedd meg! Ettől az olvasók úgy érzik, hogy megbízhatóbb vagy, hiszen nyitott vagy arra, hogy megoszd velük a saját történeteidet.

Használj cikk forrásdobozt. Ez egy bekeretezett doboz minden egyes cikked végén. Az olvasónak ad egy kis háttérinformációt a cikk szerzőjéről, arról, hogy hol találhat még több cikket ugyanattól az írótól, az esetlegesen folyamatban lévő projektjeidről, és néha egy képet is tartalmaz.

Egy tipp, amit érdemes figyelembe venni a cikkmarketinggel kapcsolatban, hogy az írás nem is olyan rossz, mint ahogyan azt gondolnád. Fontos, hogy úgy írj, ahogyan beszélnél, és utána tisztítsd ki az esetleges nyelvtani hibákat. Gyakorlás után percek alatt képesnek kell lenned rövid cikkeket írni.

Semmiképpen se plagizálj. Nemcsak elutasítják a cikkedet, de még a törvénnyel is bajba kerülhetsz. Teljesen rendben van, ha más forrásokat (például az internetet) használsz cikkírás közben. Csak ne vedd át az információt, és ne másold le szóról szóra.

A jó főcím kulcsfontosságú, ha azt akarod, hogy az emberek elolvassák az egész cikket. Néha csak egy minőségi főcímre van szüksége az olvasónak ahhoz, hogy tovább olvassa a cikket. Gondolkodj néhány ötleten, mielőtt megállapodsz a főcímben. Akár meg is próbálhatod, hogy valakit a környezetedből hangadónak használsz, hogy megtudd, mit gondolnak a főcímedről.

Egy cikk felépítése egy ház építéséhez hasonlítható, és a cikkforgalmazók jól teszik, ha ezt nem felejtik el. Azzal kell kezdened, hogy elkészíted a tervrajzot, majd ezt követően lerakod az alapokat. Ezután jöhet a váz és a befejező simítások. Miután minden felépült, itt az ideje egy szép ellenőrzésnek.

Ha csak azért csatlakozol egy oldalhoz, hogy cikket tegyél közzé, mindig szánj extra időt arra, hogy megbizonyosodj arról, hogy nem tűnsz-e spamelőnek. Ne feledd, hogy mindig tölts ki egy profilt, mindig tegyél fel egy képet, és mindig győződj meg róla, hogy visszatérsz, és legalább két újabb cikket teszel közzé. Egy aktív profil egy oldalon lehetővé teszi, hogy szélesebb körű követőkre tegyél szert.

Használd ki a több ezer online blogot, e-zine-t, internetes videóoldalakat és életmódoldalakat, amelyek a felhasználókra támaszkodnak a tartalom létrehozásában és beküldésében. Informatív és érdekes cikket küldhetsz be, amely az emberek széles körét és potenciális új piacokat elérve forgalmat generálhat az oldaladra.

Miután befejezted a marketingcikk megírását, össze kell állítanod egy összefoglalót, amely legalább két mondat, de legfeljebb öt mondat hosszú. Ennek az összefoglalónak röviden le kell írnia, hogy mit kínálsz a cikke. Ha az összefoglalódat egy akcióigével kezded, az segíthet az olvasó megragadásában.

Cikkek írásakor mindig írj érdekes témákról, és készíts új tartalmat. Ha a cikk túlságosan homályos, senki sem fogja elolvasni. Emellett tartsd frissen a tartalmat. Az emberek nem akarnak olyan tartalmat olvasni, amely csak egy korábban elkészített tartalom felelevenítése.

A cikkeidnek hasznosnak kell lenniük, és segíteniük kell az olvasóidnak, hogy tanuljanak valamit. Ha a te szakterületeden egy visszatérő problémával kell szembenézned, akkor a meglévő munkák, amelyek ezt a problémát igyekeznek kezelni, sikertelenek ebben.

Egy jó cikkmarketing tipp, hogy a cikkeidnek mindig legyen tartalma. Ha a cikkeid kezdenek túlságosan átlátszóvá válni, elveszítheted az olvasókat és a potenciális ügyfeleket. Mindaddig, amíg gondoskodsz arról, hogy a cikkeid mindig értékes információkat tartalmazzanak, az olvasók továbbra is olvasni fogják azokat.

Amikor megpróbálod értékesíteni cikkeid, tartsd a címeket és a témákat érdekesen. Ez növelni fogja a látogatók számát az oldaladon, és segít a maximális expozíció létrehozásában. Célozd meg az érdekes nézőpontokat. Tartsd a cikkeidet is ütősnek. .

Még akkor is, ha a cikkmarketinged a backlinkek megszerzésére összpontosít, akkor is a minőségi tartalomra kell összpontosítanod. Ez segíteni fog abban, hogy megfelelő visszautalásokat kapj, és növelheted a forgalmat. Ezért mindkét oldalról kezeled a láthatóság kérdését.

Időnként vedd fel a telefont, és beszélj az ügyfeleiddel. Az internet könnyűsége és anonimitása sokak számára egyszerűvé teszi, hogy belevágjanak a termékértékesítésbe, még akkor is, ha nem szeretnek különösebben állandóan ügyfelekkel foglalkozni. Az ügyfelek azonban felemésztik a figyelmet, és a te érdeklődőid, új e-mail listatagjaid és ügyfeleid örömmel fogadnának egy telefonhívást, csoportos telekonferenciát vagy előre felvett webcastot.

Most, hogy egy kicsit többet tudsz a cikkmarketingről, elkezdheted a gyakorlatba ültetni ezeket a tippeket. Amint ezek elkezdenek működni a te számodra, és vállalkozásod növekedni kezd, megnézheted a további hasznos tippeket, és tovább bővítheted a jelenlétedet. A határ valóban a csillagos ég, hogy vállalkozásod mennyire tud növekedni.

uniball, írószerbolt, folyékony kréta, tűfilc, ecsetfilc, tűzőgép, jet stream

 

1. uniballc

2. írószerbolt

3. folyékony kréta

4. tűfilc

5. ecsetfilc

6. tűzőgép

7. jetstream

 

uniball, írószerbolt, folyékony kréta, tűfilc, ecsetfilc, tűzőgép, jet stream