Ne maradjon le, olvassa el ezt a cikket a személyes fejlődésről

Ne maradjon le, olvassa el ezt a cikket a személyes fejlődésről

 

Az önsegítő taktikáknak számtalan formája létezik. Néha óriási erőfeszítést és energiát igényelnek csak azért, hogy fókuszban maradjunk. Néha azonban csak apró és fokozatosabb változtatásokat kell végrehajtanunk, olyan változtatásokat, amelyek sokkal kevesebb energiát igényelnek, de hosszú távon ugyanazt a célt érik el.

 

A saját sikerünk vizualizálása fontos a célok elérése és a siker elérésének folyamatában. Pozitív szemlélet nélkül sokkal könnyebben jutunk el a vereséghez. Azzal, hogy magasra helyezi a céljait és elképzeli a sikerét, át tudja vinni magát a megpróbáltatásokon és az útakadályokon; ha van valami, amire törekedhet, és van egy remény a szeme előtt, az meghatározhatja, hogy sikerül-e vagy sem.

 

Próbálja meg átformálni a gondolkodásmódját fogódzók használatával. Azzal, hogy bizonyos gondolatokat a fejében tart, elkezdheti alkalmazni azokat a mindennapi gondolkodásmódjában. A népszerű jelmondatok közé tartozik a "Mondjon igent", a "Színlelje, amíg nem érzi" és még sok más. Ezek használata segíthet abban, hogy jobban gondolkodjon és jobban érezze magát.

 

Használja a pozitív vizualizációt a mindennapjai részeként. Képzelje el magát, amint eléri a kívánt célokat. Képzelje el, hogy az élete jobb lesz, mint amilyen ma. Ha ezt rendszeresen megteszi, az elméjét a pozitív eredmények irányába tereli. A pozitív vizualizáció tudományosan bizonyítottan működik a legtöbb embernél.

 

Először magával kell törődnie, mielőtt elkezdhetne másokkal törődni. Akár most kezdi a személyes fejlődési tervét, akár már jócskán előrehaladott állapotban van, és függetlenül attól, hogy sikerrel jár-e vagy kudarcot vall, időt kell szakítania magának a pihenésre, a kikapcsolódásra és az átcsoportosításra.

 

Jutalmazza meg magát a pozitív viselkedésért. Akár aktívan fogyni próbál, akár a reggeli futásán próbál javítani az idején és a távján, ismerje fel, ha fontos előrelépést ért el, és jutalmazza magát ennek megfelelően. Egy új ruha vagy egy kirándulás a szalonba igazi ösztönző lehet arra, hogy addig dolgozzon, amíg el nem éri a céljait.

 

Bármikor, amikor új diétába, edzésprogramba, tanfolyamba vagy más típusú fejlesztésbe kezd, legalább egy hónapig tegye azt a legfontosabb feladatává. Ezután valószínűleg csökkentheti a szükséges mentális energia mennyiségét, ahogy rutinná válik, de az elején elengedhetetlen, hogy megerősítse, amit csinál.

 

A teljes személyes fejlődés érdekében ne hagyja figyelmen kívül a testét sem. Sokan a személyiségfejlesztést az elme útjának tekintik, de figyelmen kívül hagyják, hogy a testünk és az elménk mélyen összefügg. Építse be a testmozgást a személyes fejlődési tervébe. Meglátja, hogy a teljes személyes fejlődését felgyorsítja, ha mindkét rendszer szem előtt tartásával közelít hozzá.

 

Az egyik biztos módja a személyes fejlődésének, ha nem engedi, hogy a teste irányítsa Önt. Sok olyan kísértésnek akarhat részt venni, ami nem tesz jót önnek, mint például az alkohol és az egészségtelen ételek. Ha ellen tud állni a kísértésnek, hogy ezeknek a dolgoknak engedjen, akkor úgy fogja érezni, hogy jobban kézben tartja a dolgokat, és büszkébb lesz magára.

 

Amikor megpróbál a személyes fejlődésén dolgozni, fontos, hogy támogatást kapjon. Minden sportoló mellett ott van egy edző; soha nem próbálnának egyedül nekivágni. Gondoljon úgy a személyes fejlődésre, mint a sportjára, és győződjön meg róla, hogy van egy képzett szakember, aki végigkísér az útját.

 

Soha, de soha ne adja fel! A személyes fejlődés egy folyamatos folyamat, amely egy életen át tart, és a fő változó az a pont, ahol éppen most van. Amikor az élet dob egy görbe labdát, kapja el, és lépjen tovább. Soha ne adja fel, és mindig előre fog haladni.

 

Ne felejtsen el időt szakítani magára. Nem számít, mik a végső céljai, ha nem szakít időt magára, akkor nagy valószínűséggel kudarcra ítéli magát. Senki sem képes mindazt, amit az élet megkövetel tőle (munka, család stb.) a személyes célok elérésére való törekvés mellett, ha nem tart rendszeresen szünetet és nem vesz levegőt.

 

Amikor azt fontolgatja, hogy személyesen fejleszti magát, győződjön meg róla, hogy azért teszi, mert szeretné, nem pedig csak azért, mert valaki más azt mondta, hogy tegye. A személyes fejlődés része az is, hogy hű legyen önmagához és ahhoz, hogy mit vár el magától. Ha valaki másért teszi, akkor negatív perspektívából teszi, és kevésbé valószínű, hogy sikerül elérni a céljait.

 

Vegye át az irányítást a teste felett. Amikor akar valamit, kérdezze meg magától, hogy ez olyasmi-e, ami boldogabbá teheti, vagy olyasmi, amire a testének szüksége van. A dohányosok például gyakran érzik szükségét annak, hogy rágyújtsanak egy cigarettára, mégsem érzik magukat jobban, amikor befejezik. Ezeket a vágyakat a test irányítja: tanulja meg, hogyan ismerje fel őket.

 

Ha valóban változtatni akarunk, akkor magunkra kell hagyatkoznunk, hogy ezt a változást elérjük. Sőt, tudatos és kiszámított erőfeszítéseket kell tennünk ennek biztosítására. Minden más csak a kudarcunkat biztosítja. A fentiekben felvázolt lépések kikövezik az utat a változás felé. Rajtunk múlik, hogy követjük-e ezt az utat.

 

 

1. https://bit.ly/3Jb5rG0

2. https://bit.ly/3xqBSy7

3. https://bit.ly/36YXGWA

4. https://bit.ly/3O4vL8u

5. https://bit.ly/3r7sA5U

6. https://bit.ly/3LDx8ca

7. https://bit.ly/3uX8tss